http://www.iamri.ch canada goose outlet canada goose outlet http://www.ademarconcarisma.es parajumpers outlet http://www.aupradet.fr canada goose outlet

 

CONDIȚII DE EXECUȚIE: cerere > ofertă > comandă > plată > status > livrare

 

1. Cerere de ofertă
Trimiteți-ne cererea dumneavoastră o singură dată, pe adresa de e-mail  [email protected]  sau completând formularul de contact , cu minimum de informații:

Utilizați de fiecare dată aceeași adresă de e-mail cu care v-ați înregistrat prima dată, pentru a face posibilă identificarea dumneavoastră ca și client!

2. Oferta
Vă vom transmite rapid oferta noastră pe e-mail. Verificați dacă aceasta corespunde în totalitate graficii și cerințelor dumneavoastră! Prețul de execuție al lucrării nu include costuri de realizare grafică sau DTP, care vor fi evidențiate separat, ca și cost suplimentar. Prețurile sunt exprimate în euro și nu includ TVA, iar plata se va face în lei la cursul BNR valabil pentru data facturii. Prețurile nu includ cheltuieli de transport.

3. Comanda- Cum comand?
Răspundeți la e-mail-ul primit de la noi cu oferta, folosind funcția Reply și precizând comanda cu toate informațiile de mai jos deodată :

  • cantitatea dorită din fiecare lucrare ofertată pentru diferite tiraje;
  • numărul de ordine din ofertă al lucrărilor pe care doriți să le comandați, dacă nu pe toate;
  • dacă doriți bun de tipar pe materialul tipărit (detalii mai jos);
  • datele complete pentru livrare, dacă doriți livrarea prin curier (vezi 6. Livrare și recepție);
  • fișierele bune de tipar atașate sau link-ul către acestea copiat în conținutul e-mail-ului;
  • datele de facturare, la prima comandă:

    – Entități juridice: Denumirea, CUI și  Nr.Inreg.Reg.Com

    – Persoane fizice: Nume, Prenume, CNP  și adresa completă .

    În cazul unei omisiuni, retrimiteți e-mail-ul de comandă cu informațiile complete deodată. Posibilele erori de orice fel, datorate trimiterii de informații parțiale în e-mail-uri separate, vă sunt asumate.

    Comanda se va executa după confirmarea plății acesteia, dacă nu este altfel stabilit prin contract. În cazul anulării comenzii la cererea expresă a beneficiarului, independent de voința și răspunderea comercială a Tipro Printing SRL, după acceptarea ofertei comerciale propuse de către un reprezentant al Tipro Printing SRL și efectuarea plății parțiale sau integrale a serviciilor comandate, ne rezervăm dreptul de a percepe un comision de 5% din valoarea comenzii, pentru servicii de verificare și pregătire a comenzii înainte de execuție, dar nu mai puțin de 5 euro valoare fără TVA.

    Fișierele se pregătesc, în mod corect, pentru tipar conform acestui articol
    Preferăm să primim, în format pdf, fișierele pregătite pentru tipar.
    Ne rezervăm dreptul de a modifica prețul ofertat, în situații excepționale, care ar putea apărea după vizualizarea fișierelor.
    Dacă nu aveți grafica realizată sau posibilitatea de a transmite fișiere corect pregătite pentru tipar, vă stăm la dispoziție cu servicii de grafică/DTP, taxate suplimentar cu 20 euro/oră fără TVA și evidențiate separat în ofertă, ca și cost suplimentar. Costurile aferente vor fi estimate în ofertă, considerând că veți pune la dispoziție următoarele: logo vectorial, texte în word, poze la rezoluție cât mai mare. Serviciile de grafică și DTP vor fi prestate după achitarea contravalorii estimate a acestora.
    Pentru fișierele prelucrate în tipografie, care necesită doar DTP, graficianul nostru vă va transmite fișierul în format pdf pentru a obține bunul de tipar pe grafică, în termen de până la o zi lucrătoare. Păstrați acest fișier în arhiva dumneavoastră!

    Bunul de tipar pe materialul tipărit se poate realiza contracost, la solicitarea dumneavoastră expresă în comandă și poate consta:
    -într-un print (1-2 pagini sau o coală tipărită la alegere, fără finisări)
    -într-o mostră (mock-up, un exemplar la gata, incluzând finisările).

    În urma bunului de tipar pe print sau pe mostră se pot identifica și corecta erori de execuție grafică, de salvare a fișierului sau diverse neconcordanțe, care nu pot fi prevăzute în alt mod (culoarea dorită-versus culoarea vizualizată pe monitor, calitatea relativă a imaginilor/fotografiilor etc). În consecință, aceste tipuri de erori, în lipsa solicitării dumneavoastră de a da bun de tipar pe materialul tipărit, nu pot fi considerate deficiențe calitative de tipar.
    Termenul de execuție estimativ pentru bunul de tipar pe materialul tipărit este de până la o zi pentru un print (1-2 pagini sau o coala tipărită) și egal cu termenul de execuție estimat în ofertă pentru întreaga lucrare, pentru o mostră (un exemplar la gata, incluzând finisările) .

    4. Cum efectuez plata?
    Plata se efectuează în baza facturii proforma pe care o vom transmite atașată la e-mail, după confirmarea comenzii. Acest e-mail va conține și indicații privind modalitățile de plată acceptate, astfel:
    -Persoanele JURIDICE pot efectua plăți: prin transfer bancar (cu Ordin de Plată), cu cardul (numai online) sau în numerar, la punctul de lucru Tipro.
    -Persoanele FIZICE pot efectua plăți numai prin transfer bancar (virament din cont, cu Ordin de Plată ) sau cu cardul (numai online).  Persoanele fizice NU pot plăti în numerar.

    NU se acceptă depunerea de numerar în contul firmei, la casieria băncii! În caz contrar, comisionul perceput de bancă va fi suportat de către plătitor.

    Nu este disponibilă opțiunea de plată ramburs.

    Pe teritoriul României, din conturi deschise la băncile din Romănia, plățile se efectuează numai în lei.

    Indiferent de modalitatea de plată aleasă, comanda se va executa după confirmarea plății, dacă nu este altfel stipulat prin contract. În cazul anulării comenzii la cererea expresă a beneficiarului, independent de voința și răspunderea comercială a Tipro Printing SRL, după acceptarea ofertei comerciale propuse de către un reprezentant al Tipro Printing SRL și efectuarea plății parțiale sau integrale a serviciilor comandate, ne rezervăm dreptul de a percepe un comision de 5% din valoarea comenzii, pentru servicii de verificare și pregătire a comenzii înainte de execuție, dar nu mai puțin de 5 euro valoare fără TVA.

    5. Status comandă- Când este gata ?
    Termenul de execuție al comenzii este estimat în ofertă, fiind dependent de următoarele considerente:
    – dacă fișierele trimise odată cu comanda sunt corect pregătite pentru tipar;
    – dacă plata a fost efectuată și s-a primit documentul de confirmare a acesteia;
    – dacă s-a primit bunul de tipar din partea beneficiarului (după caz: pe fișier pdf, pe print sau pe mostră) pentru serviciile de grafică/DTP  prestate;
    Termenul de execuție estimat în ofertă este valabil dacă la data comenzii sunt îndeplinite simultan toate condițiile de mai sus, sau decurge din momentul în care ele au fost îndeplinite.
    Puteți urmări stadiul de execuție în care se află comanda dumneavoastră dând click pe link-ul „Este gata comanda mea?” indicat în e-mail-urile primite de la noi sau pe www.tipro.ro/status/.
    După ce va fi gata pentru livrare, pentru fiecare lucrare din comandă, veți fi anunțat în mod automat, prin câte un e-mail și un sms.

    6. Livrare și recepție
    Ridicare personală: livrarea se va face, așa cum este precizat în ofertă, în mod implicit, la punctul de lucru Tipro, din Calea Plevnei nr.137C, camera 32, sector 6, București, de l
    Predarea lucrărilor se va face pe baza recepției cantitative și calitative efectuate de către reprezentantul beneficiarului, la punctul de lucru Tipro Printing SRL. Semnarea procesului verbal de recepție a comenzii presupune acceptarea de către beneficiar că materialele corespund atât cantitativ cât și calitativ și anulează orice reclamații ulterioare.

    Curier rapid: puteți opta pentru livrarea prin curier, odată cu lansarea comenzii, urmând ca taxele de transport să fie achitate la destinație. Vă rugăm să ne comunicați totodată, cu fiecare comandă, datele de livrare complete (numele destinatarului, adresa completă, numele persoanei de contact și numărul de telefon al acesteia). Livrarea se va face prin firma de curierat agreată de Tipro, dacă beneficiarul nu comunică altă preferință, odată cu lansarea comenzii.
    În situația livrării prin curier a comenzilor, eventualele diferențe cantitative și/sau deficiențe calitative din vina exclusivă a prestatorului Tipro Printing SRL vor putea fi sesizate de către beneficiar în termen de maxim 24 de ore de la primirea acestora.
    În lipsa unor sesizări făcute de către beneficiar în termenul prevăzut la alineatul anterior, se consideră că lucrarea a fost livrată și recepționată.

    Date de contact pentru oferte și comenzi: e-mail: [email protected] și telefon: (+4) 0756 055 763 

    Date de contact pentru plăți: e-mail: [email protected] și telefon:  (+4) 0741 137 417 

    Programul de lucru: