http://www.iamri.ch canada goose outlet canada goose outlet http://www.ademarconcarisma.es parajumpers outlet http://www.aupradet.fr canada goose outlet

CONDIȚII DE EXECUȚIE: cerere ~ ofertă ~ comandă ~ plată ~ livrare

1. Solicitați ofertă pe e-mail!
Trimiteți-ne cererea dumneavoastră completând formularul de contact sau pe adresa noastră de e-mail: [email protected] , cu următoarele informații:

Înregistrarea dumneavoastră se va face după adresa de e-mail, care poate fi asociată unei singure entități. Utilizați de fiecare dată aceeași adresă de e-mail cu care v-ați înregistrat prima dată!

2. Vă transmitem oferta pe e-mail, care va cuprinde:

  • specificațiile lucrării
  • observații și eventuale completări, modificări sau propuneri de realizare ale lucrărilor
  • prețul
  • termenul estimativ de execuție

Verificați dacă oferta corespunde în totalitate graficii și cerințelor dumneavoastră! Prețul de execuție al lucrării nu include costul de realizare grafică si DTP, care va fi evidențiat separat, ca si cost suplimentar. Prețurile sunt exprimate în euro și nu includ TVA, iar plata se va face în lei la cursul BNR valabil pentru data facturii.

3. Cum comandați?
Răspundeți-ne cu Reply sau Forward la [email protected] și colectați toate informațiile în acest e-mail:
– adăugați textul „Comandă”, la subiect și/sau în conținutul acestui e-mail;
– atașați fișierele de tipar sau copiați link-ul către acestea în conținutul acestui e-mail ;
– păstrând corespondența cu numărul de ordine din ofertă și denumirea lucrării, precizați informațiile finale pentru fiecare lucrare, astfel:

  • cantitatea dorită, dacă ați solicitat ofertă pentru diferite cantităti;
  • numărul de ordine din ofertă pentru varianta aleasă, dacă ați solicitat mai multe variante de execuție;
  • dacă doriți bun de tipar pe materialul tipărit (detalii mai jos);
  • datele complete pentru livrare, dacă doriți livrarea prin curier(detalii mai jos, la conditii de livrare);

– la prima comandă, adăugați datele de facturare, dacă le-ați omis în cererea de ofertă:

– CUI-ul și/sau Nr.Inreg.Reg.Com, pentru entități juridice

– CNP sau seria și numărul actului de identitate pentru persoane fizice.

În cazul unei omisiuni, retrimiteți e-mail-ul cu informațiile complete pentru comandă. Posibilele erori de orice fel, datorate trimiterii de informații parțiale în e-mail-uri separate, vă sunt asumate.

Comanda se va executa după confirmarea plății acesteia, dacă nu este altfel stabilit prin contract.

Fișierele se pregătesc, în mod corect, pentru tipar conform acestui articol
Preferăm să primim, în format pdf, fișierele pregătite pentru tipar.
Ne rezervăm dreptul de a modifica prețul ofertat, în situații excepționale, care ar putea apărea după vizualizarea fișierelor.
Dacă nu aveți grafica realizată sau posibilitatea de a transmite fișiere corect pregătite pentru tipar, vă stăm la dispoziție cu servicii de grafică/DTP, taxate suplimentar cu 20 euro/oră fără TVA și evidențiate separat în ofertă, ca și cost suplimentar. Costurile aferente vor fi estimate în ofertă, considerând că veți pune la dispoziție următoarele: logo vectorial, texte în word, poze la rezoluție cât mai mare. Serviciile de grafică și DTP vor fi prestate după achitarea contravalorii acestora.
Pentru fișierele prelucrate în tipografie, care necesită doar DTP, graficianul nostru vă va transmite fișierul în format pdf pentru a obține bunul de tipar pe grafică, în termen de până la o zi lucrătoare. Păstrați acest fișier în arhiva dumneavoastră!

Bunul de tipar pe materialul tipărit se poate realiza contracost, la solicitarea dumneavoastră expresă în comandă și poate consta:
-într-un print (1-2 pagini sau o coală tipărită la alegere, fără finisări)
-într-o mostră (mock-up, un exemplar la gata, incluzând finisările).

În urma bunului de tipar pe print sau pe mostră se pot identifica și corecta erori de execuție grafică, de salvare a fișierului sau diverse neconcordanțe, care nu pot fi prevăzute în alt mod (culoarea dorită-versus culoarea vizualizată pe monitor, calitatea relativă a imaginilor/fotografiilor etc). În consecință, aceste tipuri de erori, în lipsa solicitării dumneavoastră de a da bun de tipar pe materialul tipărit, nu pot fi considerate deficiențe calitative de tipar.
Termenul de execuție estimativ pentru bunul de tipar pe materialul tipărit este de până la o zi pentru un print (1-2 pagini sau o coala tipărită) și egal cu termenul de execuție estimat în ofertă pentru întreaga lucrare, pentru o mostră (un exemplar la gata, incluzând finisările) .

4. Cum efectuați plata?
Veți primi automat factura proforma atașată la e-mail, care va conține și indicații privind modalitățile de plată enumerate mai jos. Costurile suplimentare vor fi incluse în prețul lucrării. Comanda se va executa după confirmarea plății, indiferent de modalitatea de plată aleasă, dacă nu este altfel stabilit prin contract. Nu este disponibilă opțiunea de plată ramburs.

Pe teritoriul României și din conturi deschise la băncile din Romănia, plățile se efectuează numai în lei.

Persoanele JURIDICE pot efectua plăți,  în baza facturii proforma, astfel: prin transfer bancar (cu Ordin de Plată), cu cardul (numai online) sau în numerar, la punctul de lucru Tipro.
Persoanele FIZICE pot efectua plăți numai prin transfer bancar (din contul personal în contul Tipro, cu Ordin de Plată ) sau cu cardul (numai online).  Persoanele fizice NU pot plăti în numerar. Pentru factură, adăugați în comandă: numele și prenumele, CNP sau seria și numărul actului de identitate.

ATENȚIE: Nu este acceptată depunerea de numerar la casieria băncii!

5. Când este gata comanda ?
Termenul de execuție al comenzii este estimat în ofertă pentru că depinde și de următoarele considerente: dacă trimiteți comanda însoțită de fișierele corect pregătite pentru tipar, în cât timp dați bunul de tipar (după caz: pe fișier pdf, pe print sau pe mostră), după cât timp este confirmată plata. Acest termen este valabil dacă la data comenzii sunt îndeplinite simultan toate condițiile de mai sus, sau decurge din momentul în care ele au fost îndeplinite.
Puteți urmări stadiul de execuție în care se află comanda dumneavoastră dând click pe link-ul „Este gata comanda mea?” indicat în e-mail-ul primit de la noi cu oferta sau pe www.tipro.ro/status/.
După ce va fi gata pentru livrare, pentru fiecare lucrare din comandă, veți fi anunțat în mod automat, prin câte un e-mail și un sms.

6. Livrare și recepție
Ridicare personală: livrarea se va face, așa cum este precizat în ofertă, în mod implicit, la punctul de lucru Tipro, din Calea Plevnei nr.137C, camera 32, sector 6, București, de l
Predarea lucrărilor se va face pe baza recepției cantitative și calitative efectuate de către reprezentantul beneficiarului, la punctul de lucru Tipro Printing SRL .
Semnarea procesului verbal de recepție presupune acceptarea de către beneficiar că materialele corespund atât cantitativ cât și calitativ și anulează orice reclamații ulterioare.

Curier rapid: puteți opta pentru livrarea prin curier, odată cu lansarea comenzii, urmând ca taxele de transport să fie achitate la destinație. Vă rugăm să ne comunicați totodată, cu fiecare comandă, datele de livrare complete (numele destinatarului, adresa completă, numele persoanei de contact și numărul de telefon al acesteia). Livrarea se va face prin firma de curierat agreată de Tipro, dacă nu se comunică altă preferință, odată cu lansarea comenzii.
În situația livrării lucrărilor prin curier, eventualele diferențe cantitative și/sau deficiențe calitative din vina exclusivă a prestatorului Tipro Printing SRL vor putea fi sesizate de către beneficiar în termen de maxim 24 de ore de la primirea acestora.
În lipsa unor sesizări făcute de către beneficiar în termenul prevăzut la alineatul anterior, se consideră că lucrarea a fost livrată și recepționată.

Date de contact pentru oferte: e-mail: [email protected] și telefon: (+4) 0756 055 763 

Date de contact pentru plăți: e-mail: [email protected] și telefon:  (+4) 021 316 88 11 

Programul de lucru: