Blog

Calendare personalizate

Calendare personalizate 2020 consumatorii devin din ce în ce mai atrași de articolele personalizate, ceea ce conferă tipografiilor o importantă oportunitate de a-și promova serviciile și de a-și extinde rețeaua de clienți. De la căni sau tricouri, până la elemente pentru birou, produsele personalizate au forme tot mai diverse.

Calendarele personalizate garantează vizibilitate companiei pe durata întregului an

Calendare personalizate 2020 consumatorii devin din ce în ce mai atrași de articolele personalizate, ceea ce conferă tipografiilor o importantă oportunitate de a-și promova serviciile și de a-și extinde rețeaua de clienți. De la căni sau tricouri, până la elemente pentru birou, produsele personalizate au forme tot mai diverse.

Consumatorii devin din ce în ce mai atrași de articolele personalizate, ceea ce conferă tipografiilor o importantă oportunitate de a-și promova serviciile și de a-și extinde rețeaua de clienți. De la căni sau tricouri, până la elemente pentru birou, produsele personalizate au forme tot mai diverse.

Cu toate că tehnologia a preluat o serie dintre funcțiile pe care elementele tipărite le aveau până de curând, acestea rămân relevante pentru consumatori și generează o cerere semnificativă. Astfel, oamenii nu folosesc doar calendare online, ci păstrează un interes major pentru calendarele clasice.

Aceste calendare personalizate pot fi utilizate în mai multe situații, în funcție de obiective și au câteva caracteristici care le transformă într-o investiție sigură:

  1. Sunt utile. În contextul în care sunt folosite de către companii ca elemente de marketing pentru a promova anumite servicii sau produse, calendarele au mai mari șanse să fie păstrate decât alte elemente de print. În acest fel, de câte ori prospecții se vor uita în calendar, vor vedea și componentele imaginii de brand, precum logo-ul sau sloganul. Calendare personalizate pot fi realizate în jurul intereselor audienței vizate, ceea ce va face mesajele să fie mai personale, iar actul de comunicare să aibă un impact pozitiv asupra campaniei de marketing.
  2. Au un cost redus. Un buget de promovare mic reduce vizibilitatea unui brand. O soluție salvatoare în acest context poate fi alegerea unor calendare la comandă. Personalizate cu poze de la evenimente sau activități importante ale companiei, acestea reprezintă un vector multiplicator de imagine, cu un cost de producție redus.
  3. Captează atenția receptorului. Prin simplul fapt că o persoană se uită de mai multe ori pe zi la calendar pentru a verifica activitățile programate sau pentru a nota acțiuni ulterioare, gradul de expunere a unui brand este uriaș. Companiile care aleg să se promoveze prin intermediul unor calendare personalizate au o mulțime de opțiuni prin intermediul cărora pot comunica audienței un mesaj. Calendarul poate include valorile companiei, elemente vizuale ale acesteia, citate sau imagini.
  4. Se adresează tuturor persoanelor și ramurilor de activitate. Companiile care oferă calendare personalizate în cadrul propriilor campanii de marketing vor acoperi nevoia generală de organizare și vor avea parte de vizibilitate pe toată durata anului. Aceste calendare la comandă sunt un complement perfect al unor calendare online, folosite datorită utilizării tot mai intense a tehnologiei.

Îți punem la dispoziție mai multe tipuri de calendare: de birou, de perete, de buzunar sau tip călăreț, iar tu îți poți configura produsul pe care îl dorești simplu și rapid. Ai posibilitatea de a alege o mulțime de variabile, printre care dimensiunea produsului, numărul de file, tipul de hârtie sau modalitatea de print și gramajul foii. De asemenea, ai variante de calendaristică pentru anul 2020 care poate fi descărcată gratuit de AICI. Alege modelul, trimite imaginile dacă îți dorești unul dintre modelele grafice predefinite de calendar, iar noi vom expedia comanda în cel mai scurt timp.

Cu ajutorul unor calendare personalizate ai o oportunitatea să îți promovezi afacerea într-un mod eficient, care îți va genera expunere pentru cel puțin un an.